دانلود Depth Hunter - بازی شکار در اعماق دریا

در بازی Depth Hunter شما ماموریت های هیجان انگیزی را در اعماق دریا خواهید داشت. سفر به اعماق آب ها و مواجه شدن با مشکلات حرکت در زیر آب از قبیل تنفس و تلاش برای شکار گونه های مختلف ماهی ها می تواند ذوق ماهیگیری با نیزه را در اعماق دریا به شما بدهد. شما می توانید در اعماق دریا لذت غواصی در دریای واقعی را تجربه کنید.
نفس های خود را در سینه حبس کنید و بزنید به دل دریای خروشان تا تجربه زیباترین بازی شبیه سازی شکار و کاوش زیر آب را بدست بیاورید، به جستجوی گنجینه های ناشناخته در زیر آب بپردازید و از دیدن زیباترین صحنه های گرافیکی در دریا لذت ببرید. نیزه مکانیکی شکار را در دست خود بگیرید نفس هایتان را مدیریت کنید و به مصاف با انواع مختلف ماهی ها و حیوانات دریایی بروید که انتظار شما را می کشند. شما همچنین می توانید وقت خود را صرف جمع آوری گونه های مختلف و زیبای صدف های دریای کنید یا برای بدست آوردن گینجینه های مهم و قدیمی دنبال کشتی های غرق شده و شهرهای گمشده باستانی بگردید.
 

ویژگی های بازی Depth Hunter:
- 25 عملیات مختلف در سطح دریا
- حالت های مختلف شکار با نیزه
- حالت عکس زیر آب
- حالت شکار گنجینه های پنهان شده زیر آب
- بازی آزاد، کاوش در سطوح مختلف
- و ...

توجه داشته باشید که زبان نصب بازی زبانی غیر از زبان انگلیسی می باشد بنابراین برای نصب، روال معمول در نصب بازی ها را پیگیری کنید.